NARUČIVANJE, PLAĆANJE I ISPORUKA
Naša internet prodavnica je dostupna 24/7, što znači da možete pregledati i naručivati proizvode u bilo koje doba dana ili noći. Pružamo vam mogućnost da kupujete onda kada vam to najviše odgovara, prilagođavajući se vašem rasporedu. Naš tim za korisničku podršku je dostupan tokom radnog vremena radi rešavanja vaših pitanja, nedoumica ili tehničkih problema.
Porudžbine se mogu praviti tokom celog dana, ali obrada i otprema porudžbina od strane našeg tima će se obavljati u skladu sa radnim vremenom našeg skladišta.
Odgovaramo na vaše upite i potrebe u najkraćem mogućem roku kako bismo vam pružili efikasnu uslugu. Naručene artikle isporučujemo na teritoriji Republike Srbije u svim mestima u kojima je moguća isporuka i naplata od strane kurirskih službi koje posluju na teritoriji Republike Srbije.
Robu možete poručiti putem sajta ili na broj telefona 064/410-37-59.
1. Kako poručiti proizvode
Proučite našu raznovrsnu ponudu proizvoda za negu noktiju. Kategorije su jasno označene kako biste lakše pronašli željeni proizvod.
Kada pronađete proizvod koji želite, kliknite na dugme „Dodaj u korpu“. Proizvod će se automatski smestiti u vašu korpu, kojoj možete pristupiti u gornjem desnom uglu ekrana.
Kada ste završili sa odabirom proizvoda, otvorite svoju korpu kako biste pregledali naručene proizvode. Ovde možete ažurirati količine ili ukloniti proizvode pre nego što nastavite sa naručivanjem.
Popunite tražene informacije o vama kako bismo pravilno obradili vašu porudžbinu. Ovo obično uključuje ime, prezime, adresu isporuke i kontakt telefon.
Odaberite opciju „Plaćanje po preuzimanju“ jer kod nas možete platiti gotovinom prilikom isporuke. To vam pruža dodatnu sigurnost.
Pregledajte sve unete podatke i potvrdite porudžbinu. Nakon toga, bicete kontaktirani radi potvrde porudžbine ( kontaktiramo Vas putem e-maila ili telefonom ). Naš tim će obraditi vašu porudžbinu što je brže moguće.
Kada se vaša porudžbina otpremi, na Vas zahtev dobićete informacije o praćenju pošiljke. Posetite stranicu kurirske službe i unesite broj za praćenje kako biste pratile trenutni status isporuke.
2. Rok isporuke
Trudimo se da porudžbine budu isporučene u najkraćem mogućem roku. Očekujte da će isporuka biti realizovana u roku od nekoliko radnih dana od trenutka potvrde porudžbine.
O momenta kreiranja i potvrde Vase porudbine tece rok za isporuku. Isporuku možete očekivati u roku od 2-3 radnih dana. U nekim slucajevima ( zavisi od velicine naseljenog mesta, nacina funkcionisanja kurirske sluzbe i sl. ) isporuka moze trajati i duze od 3 dana. Iskljucivu odgovrnost za isporuku snosi kurirska sluzba i mi ni na koji nacin nemozemo uticati na njihov rad.
Sve pošiljke su pažljivo pakovane kako bi se obezbedila sigurnost proizvoda tokom transporta.
3. Preuzimanje pošiljke
Pre dostavljanja pošiljke, kurir ce Vas kontaktirati i najaviti kada možete očekivati dostavu pošiljke. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da izvršite vizuelni pregled paketa u cilju utvrdjivanja eventualnih oštećenja u toku transporta pošiljke. Ukoliko utvrdite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, zatražite od kurira da se sacini zapisnik o oštećenju pošiljke. Ukoliko je pošiljka oštećena u transport, kontaktirajte nas u cilju zamene proizvoda ( potrebno je dostaviti zapisnik od kurirske službe da ste proizvod i primili sa oštećenom ambalazom kako bi pokrenuli postupak za nadoknadu štete).
Ukoliko primetite bilo kakva oštećenja na paketu prilikom preuzimanja, tražitite da se sa kurirom sačini zapisnik gde cete opisati stanje u kome se preuzima pošiljka i odmah nas obavestite.
Vise o uslovima isporuke mozete pronaći na stranici kurirske službe koja vrši dostavu http://www.postexpress.rs/struktura/lat/kontakt/najcesca-pitanja.asp#11.
Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Vaše pošiljke takodje možete preuzeti u najbližoj pošti (zavisi od zahtevane usluge i organizacije rada kurirske službe na šta ne možemo da utičemo). Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
4. Plaćanje i troškovi isporuke
Postexpres omogućava plaćanje po preuzimanju. To znači da ćete iznos porudžbine platiti kuriru gotovinom kada vam dostavi paket. Ova opcija pruža dodatnu udobnost i sigurnost pri kupovini. Isporuka se plaća prilikom preuzimanja pošiljke, direktno kuriru gotovinom, putem faktura ili na naš račun.
Cene isporuke mozete pronaci na sajtu kurirskih službi ili nas kontaktirajte putem telefona 064/4103759.
5. Odricanje od odgovornosti
Kao prodavac ni na koji nacin ne mozemo da utičemo na organizaciju kurirskih službi koje angažujemo. Dinamika i mogucnost isporuke kao i rokovi isporuke definisani su uslovima poslovanja izabranih kurirskih službi. Ukoliko dodje do kašnjenja ili zastoja tokom isporuke pošiljki, kontaktirajte nas kako bi pronašli najbolji i najefikacniji nacin za isporuku proizvoda koji ste poručili.
U posebnim slucajevima angažujemo i druge kurirske službe za dostavu pošiljki.
6. Kontakt
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja, sugestija, predloga za unapredjenje ili problema sa isporukom proizvoda kontaktirajte nas na 064/4103759.